Izdelava celostne grafične podobe in vprašanja, ki si jih moramo zastaviti pred izdelavo

Oblikovanje celostne grafične podobe je objektiven proces oblikovanja, ki zahteva tesno sodelovanje z naročnikom. Da bi si zagotovili najboljše rezultate smo pripravili nekaj vprašanj, katera si je potrebno zastaviti pred izdelavo celostne grafične podobe – CGP.

Kaj nudi vaše podjetje / storitev / produkt?

Na to vprašanje ne smete gledati kot na stran “O nas”, ampak nanj odgovorite na kratko, kot bi imeli 30 sekund časa in bi želeli predstaviti najboljše o vašem podjetju, produktu ali storitvi, ki jo ponujate vašim strankam.


Katero težavo lahko vaše podjetje reši vašim strankam?

Vsako podjetje, produkt ali storitev obstaja z namenom nekomu izboljšati, pomagati ali rešiti nek problem s katerim se srečuje, naj gre za posameznika ali podjetje. Kako lahko vaše podjetje izboljša vsak dan vašim strankam?


Kateri so vaši (direktni ali indirektni) konkurenti? Kaj vam je všeč pri vaši konkurenci in kaj vam ni všeč?

Vedno je dobro vedeti, kdo so vaši konkurenti, katere so njihove prednosti, katere so njihove pomanjklivosti in kakšni so standardi v vaši branži. Spoznajte jih, analizirajte jih, naučite se dobrih stvari od njih, vendar jih ne kopirajte in ne ponižujte.


Kakšne so vaše prednosti pred konkurenco? Zakaj bi se stranke raje odločile sodelovati z vami?

V vaši branži je na ducat podjetij, ki ponujajo isti produkt ali storitev kot vi, vendar se podjetja razlikujejo po ponudbi, kvaliteti, ceni,… Kaj je tisto, po čem je vaše podjetje unikat pred drugimi?


Kakšna je vaša zgodba?

Ljudje se povezujemo skozi zgodbe. Pripovedovanje zgodb je efektiven način prodaje produkta ali storitve. Ima vaše podjetje, produkt ali storitev svojo zgodbo?


Vaše podjetje v 5 besedah!

Enostavnost je ključna! Kako bi s 5 besedami opisali vaše podjetje ali po katerih 5 besedah bi želeli, da si stranke zapomnijo vaše podjetje?

Razmišljate o izdelavi CGP?

Oglejte si našo ponudbo za izdelavo celostne grafične podobe


SHARE IT:

Related Posts